Napp jakt

Tycker fasiken inte det var längesen man gick på napp jakt här i huset och hade alla nappar samlade i sin lilla skål, men nu är dem borta igen .. Hittar typ hälften, dessa nappar alltså!
Hur som helst så tog jag iallafall tag i saken och beställde hem lite nya nappar som jag hoppas ska passa hern! Han tar ju bara vissa nappar, de som är någolunda slät .. Han gillar absolut inte dem med platt undersida som jag beställde för ett tag sedan. Dom man köper i mat butiker med latex napp kan gå ibland (dem bruna). Har knappt nån koll på vad som är latex och vad som är silikon, tur man kan kolla på nappen så man ser ;)

Dessa blev det som jag klickade hem iallafall.



Kommentarer
emelie

Ne gud de var ju inte alls farligt, men jag fattar inte hur man beställer för att få den man vill ha ? haha...

2011-02-02 @ 18:30:08
URL: http://emelienorin.blogg.se/
Erika

Visst är det så! Det blir ju aldrig som hemma liksom, man har ju sina gamla vänner kvar och även om man träffar nytt bra folk blir det inte samma sak :).



Vad underbart av honom! Precis så det ska vara :).

2011-02-02 @ 20:46:26
URL: http://mylittlewords.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0