Melodi festivalen

Hade nästan missat att det var melodi festivalen ikväll och när jag satt och zappade mellan kanalerna så kom de fram, så de har jag haft i bakgrunden nu ikväll. Har inte direkt kollat och har inte varit särskilt insatt i vilka som var bäst ikväll, men danny gick ju vidare och hans låt var ju helt okej :)

Blev lite dipp och grönsaker ikväll med medans man satt här och kollade runt på intranätet :P Blev ju lite hemklickat också, skorna som jag tidigare visat och även 3 pack strumpor med rejäla halk dynor. Sen så ser det ut som tennis skor med, så söta ;) Kommer passa perfekt på min lilla söta prins som behöver nåt rejält på fötterna nu när han börjat gått.



Kommentarer
Jessica

Åh vilka söta strumpor =)Tror du att du har lust och tid någon dag och pilla med designen på min blogg?

2011-02-06 @ 09:55:05
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0