Kommisare Winter

Så, nu har vi precis sett klart på Kommisare Winter - Nästan död man. Den var riktigt lång vilket jag inte uppmärksammade innan vi slog på filmen, hela 2 timmar men då uppdelat på två avsnitt som var 1 timma lång vardera. Men det var det värt faktiskt, tror inte att jag klev upp ur soffan en enda gång. Och då är filmen minsann bra ;)

Som jag förstår det så ska kommisare winter vara precis som alla andra polis kriminal serier, att det finns en hel drös av dem. Så hittar jag nån fler, vilket jag hört att det ska göra, så ska jag definitivt se dem! :)

Nu blir det sängen för min del eftersom jag ska åka tåg till Stockholm imorgon bitti som går 08:09 så det börjar väl bli tid för att knyta sig. Sen varnar jag även för dålig uppdatering imorgon, skulle jag tro.

Godnatt!


Kommentarer
Anna

Yo :)

Du, krukorna och lyktorna du köpte på citygross? Va de i sundsvall? Vart sugen på dom..vad fick du ge för dom? :D

2011-02-17 @ 10:58:19
URL: http://annasara.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0