Bilder

Såg några nostalgi bilder på en blogg förut och vart sååå sugen på att blicka tillbaka själv! Synd bara att man inte ens har hälften av alla bilder kvar som man haft eller varit med på ..
Hur som helst så har jag en hel del bilder på en dator som inte är så himla fungerande. Men jag trytade tålamodet mitt och tog mig in på data jävlen och lyckades få över alla bilder, tjooho! Snäll dator.

Här kommer några iallafall.. ;)



Jag och Linda Elsborg på prolympia 2005. alltså snart 6 år sen(!!?!??)



Jag och Ida Sjöblom, år .. 2004 eller om det inte var 2003?



Me, myself and I .. Samma år som ovan.



Den här bilden alltså, beskriver mig nog bäst som tonåring.
Fyfan hur man såg ut! Men minnen iallafall, och hade man aldrig varit den man var på den tiden så hade jag kanske inte stått här idag heller.. Allt för något gott med sig!



En bild från Stockolms tiden 2008 (bodde ju där ett tag då också..)
Första utgången med arbets kamraterna.



Jag för ett bra tag sen (2006, 2007 nångång) i hårförlängning och kort lugg..



En kväll jag sent glömmer .. Firmafest med WeCall, 2007 ..
Bilden är dock inte lika rolig som den såg ut. Hade precis ramlat på denna bild och det slutade med en rejäl stukad fot för min del, och "som plåster på såret" så slutade det hela ännu värre .. Ja, inga detaljer men som sagt, något man aldrig glömmer ;)



Jag & Hanna på drakbåts festivalen 2008, tror jag.. Sämst på det där med år.



Den blir inte svår att räkna iallafall ;) Haha. Tidnings annonsen för myndighets firande.



Ännu en bild från kära Stockholms tiden ;)
Med dom jag kom närmast då. Maria till höger och Sofia till vänster.



Mäster kocken Elin :P Haha! Ja, inte svårt att lista ut.. Hotell & Restaurang,
ett av alla program jag provat på genom tiderna ;)



Avslutar med den fulaste bilden av dom alla genom tiderna tror jag!
Jag och Sandra hade tråkigt så tog på oss bland de fulaste vi hittade på H&M..
Bra tids fördriv om inte annat när man har håltimma och har 2 mil hem.

Sjukt kul att blicka tillbaka alltså! Men önksar att det kunde finnas fler kvar.



Kommentarer
Ida

Tror till och med att det var 2005 då jag träffade Emil ;D

2011-02-13 @ 12:26:50
URL: http://sjida.blogg.se/
Linda

HAHHA Så himla goda tider!!! =) Saknar dej Elin <3

2011-03-03 @ 22:30:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0