Skriver av mig

Hujeda mej vad trött jag är men ändå så sitter jag kvar här? Känns nästan som om att man är för trött för att orka kliva ur soffan och gå och lägga sig i sängen .. Inte bra, inte bra! 

Man sitter och tänker så himla mycket, allt känns så himla overkligt bara .. Jag har liksom varit mamma ledig i snart ett och ett halvt år och fått ett barn som växt och blivit så stor, han ska på dagis och mamman ska börja skaffa sig en utbildning som hon var för lat för att fixa då hon verkligen hade chansen. Nä, jag börjar bli riktigt nervös då jag vet hur jag var förut, bara sket i att gå dit och sov vidare. Men den här gången tänker jag klara det! Många säger att allt blir så himla mycket roligare att göra när man har barn, man gör liksom allt för deras skull nu. Förut gjorde man det bara för sin egen skull, och den taktiken ska jag köra på.
Jag ska göra att för min son, han ska ha ett bra liv.

Så, var bara tvungen att skriva av mig lite. :) Godnatt!


Kommentarer
Ida

Det kommer att gå bra Elin! Bara att hojta om du behöver hjälp. Det där klarar du :) Lycka till!!!

2011-08-02 @ 20:16:21
URL: http://sjida.blogg.se/
KIKKI

ja man är mer motiverad att plugga när man har barn ;) jag har alltid velat bli ssk, men tog inte tag i utbildningen förrän efter albin hade fötts ;)

2011-08-10 @ 17:46:06
URL: http://kikkiiii.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0