Tisdag

Go morron! :)

Casper sov väldigt bra inatt, bättre än jag trodde att han skulle göra iallafall. Kan inte komma ihåg att jag var upp nåogt inatt utan halv 7 var vi uppe istället. :) Kliver mycket hellre upp tidigt än att inte få sova en hel natt! Morgonstund har guld i mun.

Vi har precis ätit frukost alla fyra och nu är det kaffe koppen som gäller! Det är bara första en så länge och det lär väl behövas minst en till iallafall, för jag kan ju inte påstå att jag känner mig skit pigg direkt ;)

Senare kommer gammo ner och vi ska ta en sväng på matfors skor och kolla om det finns några sandaler till Casper. Efter det så åker ju Rickard och jobbar och hon ska åka hem idag så hon kommer att åka med honom in.. Så får vi får väl se vad jag och Casper ska ta och hitta på då..

På tal om annat. Har alltid velat haft en One Pice och nu har dom en på H&M. Någon som har provat denna eller har en sån och kan säga om den är skön?


Snygg är den ju iallafall!
Men som sagt; Skön eller inte?



Kommentarer
Carro

Jag tycker dom där är grymt ful om jag får säga de själv :)

Men jag kan tänka mig att dom är huuur skön som helst :P

Men skulle aldrig köpa mig en :P

2011-04-26 @ 10:02:37
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
alex

grymt sköna! jag har en själv fast från ziperall, lite jobbigt när man ska på toa bara ;)

2011-04-26 @ 10:54:49
URL: http://alexfalstad.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0