Sundays

Pjuh, det är mycket man ska hinna med att göra på söndagar!
Söndagar är för mig alltid lika stressiga innan man kan sätta sig ner vid matbordet, då börjat lugnet. En god söndags middag och sen myset på det. Så förutom allt det tråkiga som tvätta och städa som jag nästan alltid gör varje vecka den här dagen så är den nog främst väldigt uppskattad ändå.

Hade ett berg av tvätt den här gången men vad jag såg sen när jag började hänga allt så var det nog mest bara sängkläderna och handdukarna som gjorde att det blev ett sånt berg, för särskilt mycket kläder kan jag inte påstå att jag hade att tvätta. Sen verkar fan inte torkskåpet vara helt hundra idag heller :s Det kändes fuktigt bara, när man öppnar dörren dit så ska det ju kännas likadant som när man öppnar dörrarna till en bastu! Jaja, är det inte den känslan när jag går tillbaka dit nu så ringer jag väl och säger till.

När jag fått undan allt detta så blir det hemma gjord pizza hos mamma och pappa ikväll, och såklart söndags myset ;) Jag läääängtar, då går allt det tråkiga fort också! Ska låta damsugaren få jobba lite nu, tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0