Stan & ung mamma träff

Oj oj oj vilken mysig dag vi har haft! :)

Vi började dagen med att samåka med mamma in till stan för att gå på max och prata med min chef som jag hade förut, hade nämligen tänkt att jobba lite i sommar så att pengarna räcker till då mamma ledigheten tar slut i juni :) Så lite jobb blir det.

Vi gick där ifrån runt 10 tiden för då var Casper så trött så han tog och sov lite i vagnen och jag gick och kollade lite på rea ställen i olika butiker :) Kom hem med lite fint till lilleman för en bra peng, kommer att ladda upp en bild i inlägget här sedan.
Också vid halv 12 så mötte vi upp Simone och Albin för en lunch på charm. Gott och mycket trevligt. Sen gjorde vi stan en gång till så Simone också fick kolla lite och shoppa lite till sin lilla, och sedan så följde jag med henne på en ung mamma grupp i stan. Jätte mysigt var det där, och vi pysslade lite idag! Casper lekte på som vanligt och älskade att vara där!

Nu har vi precis kommit hem och Casper ligger ute i vagnen och sover. Jag tar och kollar runt lite medans jag väntar på att vattnet ska koka upp så jag kan påbörja middagen. Idag får det bli kryddjärpar med ris och tomatsås till. Gotti gott gott! Längesen jag åt det nu. :)



Dagens shopping för en total summa på 150 kr på rea.
Pyjamas med star warz, 50 :- lindex.
Spider man mössa (för kommande vinter) 10 :- kappahl
I :love: ddy body 49:- åhléns
Randig tröja 49 :- åhléns
Here comes trouble tshirt 49:- åhléns
Allt från Åhléns var tag 3 betala för 2.



Pysslet vi gjorde på ung mamma träffen .. Bilden knäppte dom även där idag.



Kommentarer
Anonym

häftig skitbra

2011-04-12 @ 19:15:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0