Onsdag

Idag så gick vi sagt och gjort upp till bvc och la lilleman på vågen och mätstickan. Det hela stannade på 80 cm och 10 kg + 560 gram, så det går framåt minsann! :) Han har blivit så duktig på att äta igen, han hade ju en period där då han åt så himla dåligt, men det har han tagit igen, börjar även synas lite på låren ;) Gulli gull.

Johanna kom hit en sväng förut och vi gick ut och lekte lite i lek parken. Kul tyckte Casper! Har ju även visat bilder där ifrån tidigare idag. Sen så kom Amanda och Charlie hit och skulle egentligen sova här men Charlie ville inte alls sova här så dom gick hem strax efter klockan åtta, lika bra det så inte Casper också protesterar.

Jag myser med mig själv då istället och har precis kollat på Sveriges mästerkock. Så jävla irriterad över att den där Jennie gick till final, usch. Klarar inte av såna människor som tycker att dom är bättre än alla andra, även om hon var något sämre så vet hon ändå att hon är bättre. Näe, usch och fy. Så jag har nog inget intresse av att se finalen faktiskt, så jag tackar för det där programmet för denna säsong.










Charlie får sig en liten dusch ;)




Medans Casper tvättar sig själv :D



Älskade unge! :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0