Måndag

Ny start på veckan har det varit precis som vanligt!

Det känns bra att kliva in i en ny vecka idag då det är sista veckan som helst ensam, sen blir vi en hel lycklig familj igen! :) Som jag tjatat här på bloggen, haha. Men jag kan inte låta bli, är så lycklig :)

Vi har som sagt startat veckan med en mysig hemma dag och lite ute lek, samt att jag fick starta veckan med en otrolig sovmorgon! Skönt, nu kan jag inte klaga resten av veckan tycker jag. Rickards nya jobb innebär ju jobb mellan 11-21 måndag-torsdag så man får väl försöka ta någon sovmorgon ibland iallafall, för Rickard kan ju inte klaga ;) Hehe. Lite tråkigt att han jobbar så sena kvällar men det stör mig inte så värst faktiskt, det sköna är att veta att det är någon som kommer hem om dagarna och att man aldrig är ensam med flera mils avstånd.

Nu är det lite tv som gäller och sen ska lilleman i säng, och då blir det en liten kvälls promenad med mamsen!


Kommentarer
Anonym

Taskiga arbetstider , är an å ledig fr.?

2011-04-11 @ 21:22:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0