Lördag

Gissa om det var gott med grillat idag? ;)
Haha jag är helt till mig för att vi har premiär grillat idag, men gott som tusan var det och jag längtar redan tills nästa grillning, och ännu mer längtar jag efter sommaren nu!

Annars så har det faktiskt inte hänt så mycket. Jag är kvar hos mamma och pappa och innan middagen idag då Casper sov så var jag ner till Myran en sväng och kollade på lite kläder och kom hem med en hel hög, super! Garderoben blev aningens tom efter att jag rensade där nu i veckan, så nu håller vi på att fylla upp stor kille garderoben :) Mycket fint blir det.

Nu tror jag nog att sängen vill ha sällskap av mig, iallafall jag vill ha sällskap av den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0