Kläd rensning

Har haft lite främmande här hemma idag med :) Myran och Elias kom förbi en sväng runt havl 12 och bara nån minut senare så kom Bella och Theodor för att kolla på lite kläder som Casper har vuxit ur och hon fick med sig lite hem och jag blev av med en hel del från den stora kassen som står och väntar på att bli helt tom.
Det som blev kvar nu la jag ut på tradera, lite byxor och några tröjor i stl 74. Skulle någon här vara intresserad så gå in själva och kolla. (Tröjor pojke stl 74, Byxor (4 st) pojke stl 74).

Nu så har jag precis lagt Casper och hoppas på att han snart ska somna så han har lite energi över till i eftermiddag också.. Igår la jag honom vid den här tiden också och då sov han hela 2 timmar! Otroligt, man blev nästan lite orolig där ett tag när man inte är van att han sover så länge.. Men skönt för honom och så borde han alltid sova tycker jag, då har hans mamma en glad son enda fram till lägg dags sedan!

Jag ska rota igenom precis allt igen och gå igenom, sortera och prioritera. Vissa kläder vill man ju ändå ha kvar.


Kommentarer
Anonym

gulli gull unge , längtar efter dej

2011-04-08 @ 21:20:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0