Grillat

Kvällen blev kanske inte riktigt som planerad ;)

Angelica kommenterade min status förut på facebook då vi precis skulle sätta oss och äta och frågade "vad gör du och karl ikväll?" så jag ringde upp henne och hörde vad hon hade för baktanke med det hela, och då ville hon bjuda över oss till henne på lite grillning och dricka lite. Det bangar man ju såklart inte på! Även fast vi kom dit propp mätta så fick vi ner en majskolv, några champinjoner och lite strips med kall bea sås till iallafall. Muuums! Gud så jag längtar efter mer grillat nu :) Det allra bästa som finns nu på våren är när man känner doften från grillen och den goda marinaden i oset.

Så där har vi varit ikväll. Angelica försökte få med mig på krogen med nå kompisar men näe, jag var inte alls peppad för det! Hade med mig (läs: oss) nå skit vin som jag bara drack ett halvt glas av så för min del, och även Rickards, så blev det bara lite smuttande och massa prat. Men en oerhört trevlig kväll har vi haft!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0