Glad

Caspers snälla mormor tyckte det var självklart att grabben skulle ha en cykel så hon beställde en precis likadan från lekmer.se! Gissa hur glad jag blev :D Hoppas bara att Casper blir lika glad!

Vi var över en sväng till Johanna förut och Casper lekte lite med kissen och David. Sen var det dags att röra sig hemåt eftersom tiden tickade iväg och började närma sig säng dags. Blev ett bad och en välling flaska och nu sover han så sött! :) Hoppas natten blir bra.

Jag sitter och har lite fredags mys i min ensamhet. Rickard är ju påväg men lär inte kliva innanför dörren förens klockan 22 eller 23 .. Så här får jag mysa själv, för när han kommer blir det nog sängen direkt. Man får natt sällskap iallafall och då sover man ju som allra bäst! Bara ungefär 2 veckor kvar nu tills vi blir en samlad familj igen här hemma :love: Som jag längtar, mina fina killar är det bästa som finns.



Mina finaste i höstas :love:
Älskar er!



Kommentarer
Anonym

Åh snyggt , var har han hittat dom

2011-04-02 @ 21:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0