Tacos!

Aaah, idag blev vi bortbjuden på taco middag hos Brundinarna, dock utan mannen i huset men då blev det ju bara mer mat till oss. ;) Toppen, tänkte vi först men nu såhär efteråt så har jag så in i helvete ont i magen så det hade nog varit bra om Nisse varit med och ätit lite också, haha!

Näe, man ska inte klaga. :) Gott var det, och till efterrätt så fick det bli kladdkaka med grädde! Kvällen kunde ju knappast ha blivit bättre! Eller vad säger jag, det kunde den ju. Om man inte hade varit så glupsk så hade jag sluppit den här onda magen som jag sitter med, men som sagt. Dumt att klaga!

Nu kryper jag och Rickard ner under täcket till en film :) Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0