Rådjur och avatar

Igår eftermiddag var vi bortbjudna på middag hos svärmor och svärfar. Där bjöds det på tre rätters, gott! Vet inte riktigt vad man ska kalla alla rätterna vi åt men till förrätt så var det rödbetor med philadelfiaost och pinjenötter i ugn, till varmrätt rådjur, kokt potatis och hemmagjord sås oc till efterrätt saffrans pankaka och sockerkaka, och kaffe såklart. ;) Riktigt gott var det! Munnen fick även en ny smak på vitt vin, riktigt gott var det!
Till filmen lite senare råkade jag dock somna till halva filmen, lite pinsamt kanske men äsh. Efter en tre rätters middag är det väl inte så konstigt att man blir lite trött ;)

Innan middagen igår var vi en sväng på IKEA men mamma och mormor också. Det blev lite shoppat såklart. Tänkte ladda upp bilder här nåndag när Casper leker med dem. :)

Idag ska Rickard iväg på nån fifa turnering så jag hamnar nog med största sannolikhet hos min mamma och mormor och spenderar dagen tillsammans med dem och min lilla älskling. :) Imorgon är han tillbaka hemma här igen, tillbaka till vardagen. Ska bli mysigt, mysa i höstvädret. Cykla, långa promenader och tänkte även försöka besöka öppna förskolan något nån dag eftersom Casper äääälskar folk. Där skulle han nog trivas. :) Och inte tvivlar jag på att han kommer att triva på ett dagis heller när det väl är dags för det, snart dags att söka.

Näe hua vad jag pladdrar på, avrundar med att lista upp lite resor att längta till:

- Mamma&Pappa kommer ner sista helgen i September.
- Jag och Casper åker upp till Sundsvall den 6 Oktober.
- Haloween party hos mamma 5-6-7 November.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0