Perfektionist, javisst!

Ja, jag hade ju lovat mig själv en lugn kväll men perfektionist som jag är så var jag bara tvunget att städa av lite!Hatar när det är rörigt och det blir minst sagt väääldigt stökigt när man har barn, för att inte tala om golven. Var kommer allt skräp ifrån?!
Så det blev några varv med damsugaren samt lite med skurhinken. Blir rätt söligt speciellt där Casper äter för han tar gärna skeden och skvätter lite och ibland spottar han ut maten också, och sitter väldigt ofta med huvudet ner och kollar mot golvet.

Men nu så, nu är det städat och klart. Diskmaskinen och tvättmaskinen går så snart är det fritt även på dem ytorna av lägenheten! När det är färdigt så blir det film verkar det som. Och lite natur godis och coca cola light till :D

Imorgon vet vi inte alls vad vi ska hitta på? Tror vi tar en skön och lugn dag hemma :) En sväng till centrum också, skicka ett tradera paket och köpa nattvällingen, eller om jag ska prova med fullkornsvällingen? Den är från 8 månader, men va tusan.. Allt blir väl vad man vänjer dem till? 8 månaders matburkarna äter han redan och även gröten är från 8 månader med smak av päron/äpple/aprikos och det funkar jätte bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0