Pant

Jaha, den här kvällen har spenderats lite till bloggdesign. :)

Just nu håller jag på med en till Caroline, har lite idéer men vi får se vart det slutar nånstans. Som vanligt använder jag mig av picnik, en mycket enkel sida att förstå sig på med många roliga funktioner! Nästan som photoshop, använder man sig av ett prenium där så är det exakt som photoshop.

Casper sover lite oroligt så ska bli spännande att se hur natten går.. Blev lite rörigt när vi var iväg på kalas och han fick en skvätt välling där, skulle ha gett han välling som vanligt kl 15 och burkmaten vid 18. Menmen, ingenting skadar att testa så funkar det inge bra så vet man det till nästa gång. :)

Nu ska jag också krypa ner under täcket så man har lite energi till imorgon! Inga planer alls än så länge, men tror att det blir en skaplig promenad iallafall och göra sig av med all pant man har. Har stått ett par påsar i hallen ett bra tag nu och idag upptäckte Casper dem och det slutade i att det låg pantburkar över hela lägenheten. Finns inga leksaker nära till hands så skaffar man sig det! Skitunge ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0