Middag

Idag är vi bortbjudna på middag hos svärmor och svärfar :) Ska äta nån fisk som som dom lyckats få på kroken igår, så det ska bli spännande o se vad det är för nåt och hur de nu kan smaka! Casper får Pasta Italienne med skinka han!

Ikväll blir det idol som vanligt ;) Tänker inte missa ett enda program i höst har jag bestämt mig för! Imorgon så ska jag mysa med mig själv framför det, Casper ska vara hos gammo. Hon vill ha lite tid med honom innan vi åker till Sundsvall ett tag som vi gör på onsdag! Så jag tänker rodda upp med chips och godis, samt ta nåt glas av rosé vinet som vi köpte förra helgen men ej blev öppnad!

Näe, nu ska jag packa ner Caspers mat och lite blöjor innan Rickard kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0