Mamma på besök

Igår kväll kom min älskade mamma och elsa hit.
Så skönt att ha lite sällskap och jag ser fram emot att få sova ut i helgen ;)

Vi var uppe tidigare än tuppen imorse. Casper har ju lärt sig att sätta sig upp och det gör han även i sängen om man inte är snabb nog att ta upp honom, men jag vaknar inte vid första tillfället.. Så idag hade han hunnit vakna till innan jag tog upp honom och gav han välling, så efter det var det bara att kliva upp.

Så nu har vi även hunnit med en långpromenad på morgonen faktiskt. :) Riktigt skönt att vara ute medan det fortfarande är lite små kyligt! 

Nu äter Casper gröt och sen ska jag och mamma duscha, sen väcker vi väl gammo och ser vad vi ska hitta på idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0