Bra natt, faktiskt!

Casper har sovit oförskämt bra inatt måste jag säga! Jag hade förberett mig på mycket värre.
Han somnade som sagt i bilen och vi bar över honom till sin säng och där sov han till ungefär tolv igår kväll. Då ville han komma upp och gosa ett tag, också fick han lite välling eftersom han inte åt så mycket inne på barn akuten. Sen somnade han om runt två tiden och vaknade till vid fyra igen, men då var det bara att lägga till honom lite och ge han nappen samt smeka lite på huvudet så somnade han om och sov till runt halv åtta! Jag lyckades faktiskt somna om och vaknade igen vid halv nio och då satt han på golvet och hade väl fått nog av sina leksaker för en stund :)

Nu sover han ute i vagnen igen, han sover bäst ute.
Jag har betalat de räkningar man gått och gnagt av sig naglarna för så nu är det äntligen gjort! Väntar bara på hyran men det är ju typiskt nordeken att skicka ut dem typ en dag innan avin ska vara betald..

Näe, nu ska jag se om det finns något ätbart i kylen som tilltalar mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0