Bad!

God afton! :)

Jag och Casper har haft en relativt lugn dag, kom inte iväg nånstans mer än på coop när vi var ensama. Men direkt när Rickard kom hem så åkte vi och badade i bro, gissa om jag blev glad ;) Haha, jag var nog gladare än Casper! Men han älskar såklart också att bada och roligast av allt är att han får kolla på nya människor och försöka prata med dem, han ääälskar verkligen människor. Lill skit :)

Roligt hade vi iallafall, och vi var väl där cirka en timme. Vill väl inte vara så mycket längre heller när man har Casper med sig, då det är klour i vattnet osv osv .. Men alla var nöjda och glada när vi for hem, till och med Casper :) Lite grinigt när vi kom innanför dörren bara men efter lite välling så blev han sig själv igen och nu sover han för natten.





Rickard sitter och kollar på hockeyn, aik-djurgårn och aik leder faktiskt ;) Hihi. Roligt att retas med han! Och vad det gäller dessa lag och konkurensen i släkten så kan jag säga att jag bryr mig inte om Casper blir djurgårdare eller gnagare, det där får killarna sköta ;)

Tänkte väl kolla på Idol om man får se nått för herrn. Men det viktigaster är ju faktiskt att se vilka som går vidare, och innan 22:40 så får jag väl hoppas att jag får ha tvn en kvart. Haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0