Utmaning

4 TV program - Bonde söker fru, ensam mamma söker, IDOL, så ska det låta

4 saker jag gjort idag - Promenerat, sålt sängen, sålt klöspelaren, beställt från jultidning

4 saker som jag längtar efter - Julafton, Caspers 1års dag, mina skor, halloween

4 saker på önskelistan - Fotoskrivare, presentkort, ny säng gavel, nya filmer

4 saker som jag avskyr - Att vara ensam, elaka kommentarer, sömnlösa nätter, gröt

4 saker jag tycker om att göra - Mysa med Casper, åka bil, shoppa, se film

4 saker jag ätit idag - Knäckebröd, satsumas, godis, ägg

4 utmanade - Thea, Kristin, Johanna, Belinda


Kommentarer
Carro

förresten så kan ju din knodd förflytta sig. De kan inte Ebba göra mer än i gåstol. :P

2010-10-09 @ 20:23:23
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0