Typiska grejer som kan göra en hel tokig

Åååh, man kan ju bli helt tokig ibland på saker som håller en vaken. Enkla saker som man egentligen inte borde bry sig om, som "vart tusan la jag nycklarna?", sånt gör att jag ibland måste springa upp och kolla för att kunna somna igen. När jag är helt (nästan) säker på att man lagt dem på bordet, men ändå måste kolla upp det och där ligger dom såklart. Typiska grejer som man kan få för sig ibland!

Ja, hur intressant var nu detta? Inte alls kanske, men såna tankar och funderingar som man ibland bara blir tvungen att ta upp i bloggen, som delvis är till för detta.

Hur som helst, vi har det jävligt bra här uppe i Sundsvall och njuter av att få vara med min familj ett tag, även om jag nu saknar Rickard huuur mycket som helst, men det är bra att få längta efter varandra lite (mycket) också. Man kan bli som kär på nytt ;)

Fick vagnen såld idag också! Underbart. :) Finns fortfarande lite kvar som jag vill bli av med. Bland annat tvmöbeln och en snuggle nest (extra bädd/rese bädd för spädbarn, eller för dem som vill ligga nära vilket en del barn, och föräldrar, vill göra under den första tiden).
Någon som är intresserad så lägg in en kommentar eller dra iväg ett mail till [email protected]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0