TRÖG

Blir ju nästan tvungen att svara på den här kommentaren

Har inte Casper någon kontakt med sin pappa och låtsas mamma?

Casper har redan en mamma och behöver inga fler!
Mer tid än så tänker jag inte ägna åt den kommentaren,
hissen borde gå enda upp ändå tycker jag.

Annars då? Jo, man börjar att vakna till liv faktiskt!

Var ut igår med Evelina, Johanna och Linda. Var riktigt trevligt faktiskt och jag träffade ett par stycken som man inte sett på ett bra tag! Tanken var först att vi bara skulle ta ett par öl och sedan nöja oss, men efter ölen på allstar så hörde Johanna och Linda av sig så vi hakade på dem till memento och där stannade vi väl i stort sett resten av kvällen.

Casper gav mig ingen sovmorgon precis, eller mamma klev ju upp med honom men han var tydligen så förbannad imorse så han satt med något i köket och bankade i bordet ;) Haha, inte lätt att blunda och sova vidare då inte! Så jag klev upp, Casper sken upp som en sol när jag kom in i vardagsrummet där han då satt. Hmm, tänk om det ändå vore så väl? Någon som älskar en för den man är, med morgon frilla och allt vad det innebär! ;) Tur att det finns barn säger jag bara :)

Snart dags att ta på sig promenad kostymen och fånga lite frisk luft!



Kommentarer
evelina

hahahah vadå låtsas mamma?? När fan sa nån att man skulle ha mer än en mamma? Kom tillbaka när han är 10 år, då kan man prata om en låtsas mamma :p gud så fjantigt att fråga!

2010-10-10 @ 15:13:25
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Anonym

ja jag håller med Evelina , gud såååå fjantigt , som sagt han har en MAMMA .

2010-10-10 @ 19:17:04
Thea von walden

Heeregud vad förbannad jag blev över den där idiotiska kommentaren, och vem fan vill ha henne till låtsas mamma HAHAHEHEHEHEHEH usch och fy fan å spy!! Casper har VÄRLDENS bästa mamma <3

2010-10-11 @ 11:53:14
URL: http://theavonwaldenn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0