Sunday morning

Godmorgon!

Nu har man äntligen vaknat till liv, eller det var väl en timme sen ungefär. På den timmen har jag och Rickard hunnit iväg till coop för att handla frukost också, blir färska baguetter med cream cheese och salami idag, och apelsin juice! Gotti gott gott.

Sen ska jag väl börja packa, eller slutföra packningen rättare sagt. Caspers packning är i stort sett klar, är väl bara lite kläder till mig som jag ska få ner, men innan måste jag vänta på att gammo kommer med den stora resväskan. Casper tog visst upp hela den lilla, så bättre att packa allt i en stor så blir det mindre packning. :) Spelar väl egentligen inte så stor roll nu när vi åker bil, men ändå! Skönare att ha allt i ett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0