Söndag

Happ, då var den här veckan och helgen snart slut. Månaden dessutom, känns mysigt att december månad närmar sig. Men man ska ju ändå inte glömma november månadsom innehåller den traditionella halloween träffen/festen hemma hos mamma&pappa och första advent som numer infaller i slutet på månaden.

Helgen har varit super iallafall, jag har fått sovit och fått god mat serverad hela helgen. Hur bra har man det inte egentligen? Och ikväll var jag ut på en lång promenad alldeles själv, det var inte igår direkt.. Men vad skönt det är, och vad glad man blir! Man blir en helt ny människa nästan och det är så roligt att se mina älsklingar fast man bara varit ifrån dem en timme. Sjukt! Så lång promenader, it is! Blir helt klart fler såna.

Har victor här på besök nu och har precis sett den nya Beck filmen - Levande begravd. Sjukt bra! Har sett den en gång tidigare på bio men den hade jag faktiskt glömt, för ovanlighetens skull.
Verkar som att det blir ännu en beck film då det går en på 4an ikväll, tids fördriv iallafall! Sedan hoppar vi i säng så vi är pigga och glada imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0