Mys

Idag har vi bara varit inne och myst, med hela familjen här hemma! ;) Eller ja, nästan hela. Alla utom pappa då, som jobbar och står i! Mamma har ju tagit lite semester nu när jag och Casper är här så henne har vi sällskap av dag in och dag ut , och jag klagar verkligen inte!

Anledningen till att vi hållt oss inne hela dagen är för att vi bara suttit och väntat på att taket ska lyfta i stort sett. Så som det har blåst alltså, storm är det rätta ordet! Jag begav mig dock ut en liten sväng, rastade Elsa som behövde lätta lite på trycket! :D Tog skogsvägen så man var något skyddad. ;)

Ikväll har vi köpt läsk och godis, muuums! :D Så snart börjar tv myset, och pågår till sena natten. Näe, inte riktigt. Men fram till ungefär halv elva iallafall, sen blir det hoppa i säng direkt. För imorgon kommer äntligen Rickard hit! Min fina älskling :') Har varit ifrån varandra i två veckor nu så jösses vad jag ska krama sönder honom ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0