Mammas grabb

Åh, haha jag blev helt imponerad för en liten stund sedan då Casper stannade kvar utan mig i ett rum, men precis då jag skulle sätta det på loggen på facebook så kommer han ju såklart! ;)
Hur som helst, så har han bara blivit såååå mammig! Det är bara mamma som gäller, alla andra struntar han fullständigt i! Han klänger på mig och så fort jag går bakom hörnet så börjar tan tok skrika och ålar efter. :p Haha, lilla skit unge. :) Han som väl ha varit allt annat än mammig förut, men det är väl en sån period nu :)

Nu ska vi iallafall ta och göra lite frukost, men verkar nästan som att det är dags för blöjbyte innan faktiskt. Luktar i hele huset, någon skyldig? Hmm ..



Kommentarer
Carro

Så har Ebba varit jätte länge. Och när dom är i en sån period ska man inte vara borta från dom länge, också ska man ta med dom överallt även om man så bara ska runt hörnet osv.. För då går fasen över mycket fortare :)

2010-10-08 @ 19:37:29
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0