Tv

Roligt att se hur dom valde på ensam mamma söker ikväll, men lite tråkigt ändå att det var så få som valde en kille. Och så som jag förstod det nu när jag kollade på tv3 play efterråt så var det ingen av dem som hade ett förhållande idag, vilket också ju är tråkigt!
Men men, dom gör ju sina val, precis som vi vad det gäller kärlek! :)

Jag och mamma drog igång en film efter programmet ikväll. Wallander-Vittnet, någon film som vi inte trodde att vi hade sett men jag hade sett den, men mamma kunde inte minnas att hon hade sett den. Sjukt bra är den iallafall, men lite läskig samtidigt. Eller inte läskig heller, men lite hemsk..

Nu har jag precis pratat med älsklingen lite i telefonen och ska precis gå och knoppa. Det väntar ju en dag imorgon också.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0