Tisdag

God kväll! :)

Kom precis hem från Johanna som jag spenderat eftermiddagen och kvällen tillsammans med. Hon kom hit till oss runt 4 tiden och hälsade på lite! Sedan följde hon även med oss och badade tillsammans med amanda och charlie :D Mysigt var det! Fast Casper tyckte inte att det var jätte kul idag.. :/ Tror det var för att han var så trött och sen var det inte jätte varmt i polen heller, men det gick. :)

Jag och Johanna gick och hälsade på Belinda & Rickard efter det och kikade på deras lilla söta Theodor :) Huga, så himla söt! Och så liiiiten. Har ju glömt hur det var när Casper var så liten nästan, iallafall hur små och lätta de var glömmer man ju sjukt snabbt.

Men tiden rinner iväg! Och tur är väl det egentligen. :) Så himla kul att se lill hjärtat mitt utvecklas hela tiden! På tal om utveckling så stod han helt själv i polen idag! :O Stora killen min, han stod säkert rakt upp i 10-15 sekunder.

Casper kan idag, 8 månader:
- Krypa.
- Stå upp med hjälp.
- Gå från tex ett hörn på bordet till ett annat hörn.
- Han sitter oftast på knä och leker. (Inte på arslet alltså)
- Han kan säga mamma och lampa (pa, apa, ampa)


Ja, det var väl det jag hade att uppdatera.



Slänger in en liten bild från badet idag också ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0