Sundsvall igen

Jaha, då var det några dagar sen jag fick till några rader här i bloggen. Men jag har faktiskt vettiga skäl! ;)

Jag och Rickard drog till värmland över helgen där hans föräldrar har "sommar" ställe sen väldigt länge tillbaka, det har gått i arv i många generationer som jag har förstått det. :) Super mysigt ställe iallafall, verkligen!! Lagom stort med två våningar och många bäddar, äkta lantkänsla på huset och ja, jag bara älskade det! Dit kommer vi definitivt att åka fler gånger och spendera en eller flera dagar på!
Stort plus var ju badtunnan också! Vad mysigt det var. Har aldrig provat det förut men den det var ju hur mäktigt som helst! Man frös inte på långa vägar om man gick upp, ut i snön ...

Nåja. Casper var med sin mormor och morfar under helgen eftersom de ville ju såklart inte att han skulle vara där när dom kom ner och hälsade på ;) Så som jag har uppfattat det hela av deras helg så har även den varit mysig och han "råkade" komma med mamma och pappa i bilen till Sundsvall sen! Skämt å sido, klart han inte råkade :) Vi bestämde det på fredagen eftersom Rickard jobbar så pass mycket sena kvällar ändå så då tog vi och hakade på upp till Norrland! Jag kom dock efter idag.

Så Sundsvall, here we are! Hör av er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0