Monday

Måndag!

Vi har mjuk startat veckan så gott det bara går. :) Direkt då Casper vaknade imorse så värmde jag välling flaskan och sedan klädde vi på oss och gick med raska steg mot öppna förskolan! Äntligen dit igen. Casper älskar verkligen att vara där bland de lite större barnen (från 9 månader till kanske 15 månader), små bebisar är inget för han ;)

Sedan blev det en fika på coop och lite handling, gröt och välling fick jag med mig. Den lite större handlingen tog vi då Rickard kommit hem, efter att jag varit hos tandläkaren och Casper hos barnvakten det vill säga!  Skönt att ha lite i frysen igen. 

Nu inväntar vi bara lillens läggning. Än så länge verkar humöret vara på topp och han har inte tankats för natten än heller, men snart så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0