Lussebak

Good evening! :D

Dagen har varit bra. Bättre än jag trodde faktiskt!

20 minus grader och en inte allt för glad Casper idag, men dagen har rullat på ändå och vi kom enda fram till kvällen idag med! Otroligt ;) Hehe.
Vi har iallafall spenderat dagen med att baka lussekatter, två gånger till och med! Jag gjorde en sats på en halv liter mitt på dagen för att få tiden att gå, och senare på kvällen så kom Evelina och då blev det en halv liters sats till! Så nu finns det gott om lussebullar i frysen :D Självklart tar jag med mig ett gäng hem till helgen om det finns några kvar, vill säga ..

Nu på kvällskvisten så for jag och mamma iväg och handlade efter halv åtta hos mig. Bästa tiden att handla på egentligen ju! Slippa trängas bland folk och stå i massa köer. Nu hade vi istället hela butiken för oss själva, lovely! :) Och som vanligt när man handlar på ica så blev det ju mat, bara massa mat. Och imorgon ska jag fixa middag tills dem kommer hem, köttfärslimpa! Sååå gott. Men innan det ska jag och Casper hinna med att baka lite pepparkakor också, mest för tidens skull även där ;) Roligt att baka!

Näe, efter lite glass i magen och en dusch så ska man väl kunna gå och somna gott tror jag! Godnatt.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0