Lördag

Ja, den här dagen har varit kort känns det som!

Jag och mamma for ut till birsta vid halv ett och där var det smockat med folk, knappt så vi fick en parkering. Men som tur är har dom ju uppfunnit ett parkerings garage även där så den fick bli våran räddning!
Gick runt på birsta i den gamla vanliga ordningen, först kläderna eftersom dom är mest intressant och kostar mest pengar ;) Men där ifrån kom jag faktiskt tomhänt idag. På plan ett däremot så kom jag ju hem med tavlan med väggordet och även en almanacka fick det bli!
Därefter begav vi oss till ICA Maxi för storhandling men där ifrån kom vi endast hem med dagens middag plus massa annat :) Två pyjamasar till Casper och en tröja till han bland annat! Jo just, en leksak till julklapp också! :D

Sen äntligen hem och kokade ihop dagens middag: Räkgryta (?) med ris, super gott! Och sedan har man suttit och vräkt i sig i soffan framför tvn! Tills det att Casper började att vakna en gång i kvarten som vi nu håller på att utreda. De sa till oss på sjukvårds rådgivningen att åka in till primär sjukvården men nu har han somnat igen så vi avvaktar en halvtimme, har han inte vaknat innan det så stannar vi hemma.

Annars så säger jag väl godnatt, på ett eller annat sätt! Sov så gott eller ha en god natt. ;)


Kommentarer
Ann-Sofie

Vilken härlig dag du haft. :) Kul å kolla runt i butiker...



2010-11-28 @ 05:08:52
URL: http://zofiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0