IDOL

Åh, jag blir så himla irriterad ibland när jag sitter och kollar på idol!
Så nu tänkte jag själv leka jury, jag presenterar idolerna efter den ordning jag själv tycker att dem bör komma i slut ändan.

Som nummer 1: Minnah



Tjejen som gjorde comeback och har sedan dess varit bäst! Hon har utseendet, hon har rösten och jag tror att hon skulle kunna göra musik av vad som helst och släppa skivor i alla geners.

Som nummer 2: Olle



Från början så var han inte alls någon favorit för mig. Jag tyckte inte att han passade in och kunde inte göra musik. Men nu när jag sett han i låtar med till exempel Cold play och U2 så är han ju hur bra som helst! Han är verkligen en artist, fortsätter han i den genern så kan han sälja bra!

Som nummer 3: Jay



Årets rockstjärna!! Han har en sån otrolig röst och han vet hur man utnyttjar en scen och en arena till fullo och vet definitivt hur man underhåller en publik och han vet hur man gör för att fånga dem! Absolut inget fel på honom vad det gäller musiken men det sprack för mig när det stod på löpsedlarna att han börjat knarka igen. Fyfan, ska en knarkare vinna hela skiten? ALDRIG! Ut med han och låt han stå sitt kast, sen om han blir artist eller inte, det bryr jag mig faktiskt inte om. Men han får väl för böveln visa vad det är han vill, knarka eller hålla på med musiken.

Som nummer 4: Linnéa

Hon kan verkligen bara sjunga jazz eller soul eller vad det nu är för trams som hon håller på med. Hon beter sig som en clown på scenen och försöker efterlikna en kvinnlig version av Håkan Hellström. Ni kanske tycker att jag tar i men det gör jag inte, inte enligt mig själv iallafall.

 

. Nu har jag fått vara jury.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0