En vecka till

Har haft en helt underbar helg här hemma i Matfors.
Dock kunde den ha fått varit lite längre, som man alltid önskar..

Men trevligt har det varit iallafall. Gott sällskap och god mat, kan man önska sig så mycket mer egentligen? Nån riktig fest blev det nog inte, skulle inte jag vilja kalla det iallafall. Vi satt mest och surrade och spelade lite spel.

Alla har begett sig av hem igen, alla utom jag och Casper. Vi bestämde oss redan i fredags för att stanna en vecka till. En vecka extra med kära mormor och morfar. Tänkte väl se om det finns något intresse hos lite vänner att ses lite också ;) Om någon känner sig träffad får dem ju gärna erbjuda sig själva också, släng iväg ett sms eller kommentar. :D

Söndagen idag har spenderats precis som en söndag ska spenderas! Vaknade i lagom tid och njöt av en god frukost som stod framdukad när vi vaknade och sedan vaknade vi till liv här hemma. Jag och Rickard bestämde sedan att vi skulle åka iväg och hälsa på Ullis, sagt och gjort.
Sen har fötterna och händerna fått sin ompyssling idag också, och det var väl på tiden ;) Och nu svullar man chips och läsk framför tvn där man suttit fast ett tag. Just nu till en Beck film som går på 4an, dom går bara inte att se för ofta ;p

Och söndagen till ära, den 7 november 2010, min prins blir hela 8 månader ♥





Jag älskar dig! Mitt hjärta, min Casper.



Kommentarer
Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Grattis Casper på 8 månaders dagen :)

2010-11-07 @ 22:32:05
URL: http://raskaana.blogg.se/
Carro

Ja, men gud vad du är smart. Kanske ska göra så jag också. Fast jag är rädd att jag ska typ råka publicera de eller nå. Då äre ju kööööört! :P hahha^^,

Så tråkigt och skriva med penna, för de är så drygt och sudda om de man tänkt skrivit blir fel. :P



Määh, ja de skulle verkligen vara kul! :O:D

Men blir ni där bara en vecka. Kan ni inte åka dit typ mot de datumet då de är lön? :) För då hade vi kunnat tagit en trip till birsta och ikea och köpt julklappar :)

2010-11-08 @ 10:15:45
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Carro

Ja men precis! :)



Hmm, pjuuupiskt :P För jag tror inte jag har råd att åka dit nu. :(

2010-11-08 @ 10:59:34
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0