Dag 6

Jaha, då fortsätter vi väl på dag 6 då,
där jag idag ska skriva om min dag.

Min dag började vid 09:00 imorse då Casper bestämde sig för att han sovit klart! Skulle nog kunna kalla det sovmorgon faktiskt! :D Skönt, speciellt då jag somnade när jag gjorde inatt, 02:00. Fråga inte varför.
Sen rullade morgonen på som vanligt när man har små barn. "Släppte av" Casper vid leklådan så han fick leka och man själv gör mest ingenting under den tiden. Försöker vakna till liv bara. :P
Gröt vid 10 och frukost för mig, därefter ännu mer lek och sen en sov sväng mellan 13-14 ungefär. Lillen är inte så mycket för att sova han, bus ungen min! :love:

Runt 5 tiden i eftermiddag så kom Evelina och hämtade mig! Vi åkte till birsta och gick runt lite på birsta city. Och jag provade för en gångs skull massor av kläder men blir som vanligt sen för snål för att unna mig något. Allt går till Casper, mycket roligare att shoppa till honom också och man får inte dåligt samvete!
För min del blev det iallafall några ansikts maskar, en stor karta ögonskugga med massor av färger, eye make-up remover, julklapp till pappa och middag på McDonalds ;)



Och en tidig julklapp till mamma också ju! Så vi kan baka lussekatter imorn ;) Jag och Evelina ..
Så in en sväng på Willys var vi också, och köpte alla ingredienser!




En leksaks låda hem till oss i Kungsängen inskaffades också, som just nu är under "renovering". ;) Det är förvaringslådan "APA" från IKEA, trist färg i kanterna så jag har dragit på lite vit färg där istället! :D Kommer bli super fint. En till sväng med penseln imorn så blir de där hur bra som helst. Sen tänkte jag väl vara lite mer kreativ och få på nått kul på långsidan och locket med. Nåt djur eller nån mening, eller varför inte hans namn. Nåt kommer jag nog på iallafall! Och den kommer bli såå fiiiin ;)

Så. Det blev ett långt inlägg såg jag nu. Men eftersom dagens punkt handlade om just min dag så blir det ju lätt som ett vanligt inlägg, och varför slösa på inlägg? ;) Lika bra att dra på ordentligt när man ändå är igång!

Godnatt på er! Sängen kallar efter denna lååånga dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0