Dag 1

Gjorde visst lite fel på listan där. :P
Så here we go again ;)

Dag 01 – Presentera mig själv

Jag heter Elin Patricia Margareta Nilsson. Patricia valde jag till själv när jag döptes i samband med min konfirmation.
Är född och uppvuxen här i Matfors som ligger två mil utanför Sundsvall. Har växt upp här tillsammans med min familj som består av mamma, pappa och två bröder. Djur har alltid funnits runt omkring, mest katter och två hamstrar. När jag var 14 år så skaffade familjen den första hunden som tyvärr dog bara två år senare :/ Nu har vi, eller dem eftersom jag inte längre bor där, en ny hund. En liten japansk spets som vi från början var fodervärd till men nu är hon våran på riktigt.
Gick på Matfors skola till en början men började på prolympia skolan när nian började, och där började väl nästan livet kan man säga! Innan det så var jag aldrig ute, men där så kom jag in på ett nytt spår, på både gott och ont, men självklart till 90 procent gott!

Har hoppat mellan massa olika linjer på gymnasiet men hittade tyvärr inget som gjorde mig motiverad till att plugga. När jag började på omvårdnads programmet 08 så stor trivdes jag, verkligen! Men eftersom att jag vart gravid ett halvår senare så valde jag att avsluta studierna och fortsätta på mitt extra jobb istället för att få ihop mer pengar tills det att barnet var planerat.

Fick min underbar son den 7 mars 2010 och jag var som sagt ensamstående, eller är väl det fortfarande på ett eller annat vis men jag lever ju tillsammans med en partner nu så jag skulle nog inte vilja kalla mig ensamstående :)
Rickard som jag bor tillsammans med nu träffade jag sommaren 2010 och det blev kärlek direkt. Oktober 2010 flyttade vi ihop på riktigt, då sa jag alltså upp min lägenhet och tog mitt pick o pack och drog från stan, till stor stan!

 

De borde väl duga? :)



Kommentarer
emma

Visst är den fin :) Hon köpte dom i Spanien tyvärr... Har ingen aning om dom finns i sverige faktiskt. Kram!

2010-11-24 @ 23:23:47
URL: http://emmamaria.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0