Mot Stockholm!

Ja, mina vänner, nu sitter jag i bilen påväg ner mot stockholm med lillebror och hans flickvän, och casper då såklart men han är ju inkluderad i "mig" ;) Han sover gott som alltid han så länge det rullar! Söt proppen, jag älskar honom!

Har egentligen inga planer alls för stockholm utan tar dagarna som dem kommer, ska iallafall in på barkarby outlet imorgoon och kika efter en systemkamera, och vet du någon som är bra så kommentera gärna! Sen ska kattis hjälpa mig att teckna en tatuering också ;) De ni.

Såg nyss en skylt, 334 kvar till stockholm, suck ..


Kommentarer
Elin

Hoppas ni haft en trevlig tripp :-)

2010-05-09 @ 21:47:23
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0