Det blir inte alltid som man har tänkt sig..

, verkligen inte!

Vi kom ut till birsta men hamnade dessvärre inte på ica maxi utan på birsta city istället, och så vi shoppade! =) Men shopping är bra för hjärtat. En tup top med leopard mönster följde med hem till mig, ett halsbands hjärta med gravering "casper" beställdes och massvis med kläder till casper shoppades(både från mig och från mammamormor)! Så det här har varit en bra dag tillsammans med märta hägg och tjocka berta, trodde ett tag att jag skulle få ett syskon.. ;)

Tänkte försöka bättra mig på dagens casper fronten så idag lägger jag inte upp bilder på de nya kläderna utan fotar dem när han har på sig de istället! =D Förhoppningsvis då imorgon om jag är duktig att ta fram kameran och sedan kommer ihåg att föra över dem till datan ...

Också det där jävla dop programet också ja.. Suck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0