Those days after

Casper är ute på promenad i vagnen tillsammans med sin mormor och gammel mormor så jag har "äntligen" lite fri tid över att vila och göra sånt som jag själv tycker är kul. Självklart är det kul att ta hand om och umgås med casper med men det är ju två helt olika saker, att ta hand om sig själv och att ta hand om ett barn.

Har hunnit med att sortera tvätten inför tvättstugan imorgon, förberett inför natten, plockat undan lite där det behövts och nu sitter jag här med årets första glas påskmust, läskande! :) Tänkte gå igenom alla kommentarer jag fått lite nogrannare och svara er som det går personligt på dessa.

Kroppen har idag också äntligen återhämtat sig efter förlossningen. Dagarna efter känns det som om att man skulle ha varit och jobbat i skogen ett halvår i rad, minst! Har knappt kunnat röra en enda liten muskel och det är ju inte så konstigt, men idag känns det mycket bättre, tack och lov. Det blir ju på så sätt lättare att ta hand om lilla casper då också, stel som man varit...

Magen återhämtade sig väldigt snabbt och är väl i stort sett borta. Blev väldigt förvånad över att se ut såhär dagen efter jag kläckt ut min lille kille! Som ett trolleri =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0