Det är för dig min älskling..

Svårt att förstå att det redan är 3 dagar sedan casper föddes, dagarna och tiden bara springer iväg och det känns som om att man inte hinner med sig! Det enda jag har gjort sen vi kom hem är ju, eh.. ingenting! Man kan sitta en hel dag och bara studera honom och konstatera att det är dig min älskling som jag ska slåss för. Mitt liv är du



Aldrig kunde jag väl tro att det var något så vackert som låg i min mage.
Den vackraste stunden i livet var den när du kom, mamma älskar dig. ♥



Kommentarer
Linda

Åh vad fin han är :D Gud vad roligt för dig, stort grattis :) Mysigt med en liten bebis!

2010-03-11 @ 18:33:31
URL: http://lindakallberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0