Plugga?

Idag har jag tänkt som fan! :) Blev något peppad på att börja plugga nu när lillebror tog studenten idag! Jag vill också ha min mössa och min planka ;) Mössa med "Elin USK" och planka med "Grattis tilll Examen!" Haha, vilka planer man har :)

Har skickat ett mail till en studievägledare på komvux och funderar på att börja plugga efter jul, en termin på distans eftersom jag redan har läst en termin omvårdnad på gymnasiet borde det inte vara några problem tycker jag! Tänkte boka in ett möte med henne och höra vad hon säger, blir troligtvis till hösten då och sista ansöknings datum är i november. Blir perfekt det!
Jag vet vad jag vill iallafall och det kommer jag långt på!

För emil har tagit studenten, för emil har tagit studenten, för emil har tagit studeeeenten, fyfan va han e bra! Älskar dig lillebror

Ska kolla på lite bilder nu som pappa ska få göra förstoringar av. Vet vilka jag vill ha tror jag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0