Go' da'!

God dag på er! :)

Sitter här just nu och bara tar det lugnt. Mamma ville ta en promenad så hon tog även med sig Casper så han får sova lite i vagnen. Stora lilla killen blir ju även 3 månader idag som jag skrivit i ett tidigare inlägg. Tiden går så himla fort! Oj oj oj.. Snart kryper han omrking här på golven. ;) Hihi.

Ikväll ska vi hämta mormor, Caspers gammel mormor, på tåget. Hon kommer idag och stanar i en vecka. Direkt därefter ska vi åka ut till ikea och kolla efter en matstol till Casper. Börjar bli tid för det nu! Han ska ju börja med andra måltider än bara ersättningen strax och då kan det bli lite svårt att ha honom i famnen hela tiden och mata, och sen ska han ju såklart även lära sig att sitta. :)

Beställde en ny mobil igår med som nu är påväg med posten, så förhoppningsvis så har jag den imorgon! Super duper. Det är en samsung med touch. Kan ladda upp en bild :) Ska vara en av Sveriges mest sålda telefon med nöjd garanti, dvs dom flesta som köpt den har varit nöjda med mobilen och det är även ett kanon pris på den!

 

 



Jag beställde min från elgigantens hemsida för 1349 :-



Kommentarer
ida

sån har jag:) fast rosa :)

2010-06-08 @ 19:11:49
URL: http://idaahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0