Fredag

Jaha, fredag igen då. Gud så dagarna går fort!!

Ingenting att se på tvn heller vad jag vet, det som kanske är det värsta med somrarna, ingenting på tvn! Men det är väl meningen att man ska vara ute sommartid skulle jag tro, men vi mammor då som lägger barnen runt sju, åtta tiden, vad ska vi hitta på sen resten av kvällarna?

Ikväll kommer iallafall ulrica hit, och innan det får jag även lite matsällskap till min utsökta maträtt, kycklingfilé, strips och beasås! Haha, väldigt avancerat ;) Men gott äre!

Och tvätt tider, ja helt hopplöst att få tag på någon vettig tid i det här huset!! Har försökt få tag på någon kvällstid i en vecka nu så kan ju säga att jag har ju det jag gör på söndag kväll då jag äntligen fick tag i en tvätt tid.

Nåväl, skulle behöva dra igång damsugaren men orken finns inte. Ovanligt? :p

Ha en bra fredag alla. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0