Det vankas student tider

Är ensam med Casper nu en stund.. :)

Mamma och mormor är och handlar inför imorgon då lillebror tar studenten. Ska tydligen bli exotisk planka och lite vin, sååå gott! :D Hoppas det är bra väder iaf så det inte regnar, för då måste ju casper ligga i sin vagn. Tänkte att han skulle få sitta i bärselen om det är fint väder. :) Bara att hoppas på det bästa!

Spännande med student faktiskt, har inte varit på en enda eftersom det inte är någon annan än emil som tagit studenten i våran familj, och släkten så är det bara 2 st som tagit studenten före oss, dom andra är yngre. :)

Nu ska jag se om Casper vill ha lite mat kanske sen ska vi busa lite.


Kommentarer
Kattis

Joho du! Du var ju me på min student!! Kramar

2010-06-09 @ 13:57:33
Emma

Min sambos lillebror tar också studenten imorgon, och vi ska ju dit såklart.. Men jag måste höra med dig, hur hade du tänkt att göra med Casper? Alltså :P Ska du ta vagnen eller bärsele eller hur gör man egentligen? Jag tänker att det blir nog jäkligt trångt med vagnen när det är så packat med folk, men samtidigt kanske barnen blir lite rädda av allt ljud och alla människor.. jag vet inte alls jag, har funderat på detta länge nu :P haha, därför jag frågar dig som också har en bebis.. skit svårt tycker jag! :P



kram på dig

2010-06-09 @ 14:34:46
URL: http://emmamaria.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0