Det kungliga bröllopet

Godmorgon! :)

Några timmars mer sömn inatt än igår natt iallafall. Vet inte vad det tagit till mig, men jag kan bara inte somna när jag lägger mig ner och ska sova. Somnar aldrig före Caspers första nattmål vid tre tiden, ganska jobbigt men det vänder väl snart hoppas jag.

Casper gymmar lite nu så ska alldeles strax plocka upp honom och byta en blöjs och klä på honom innan mamma och pappa kommer och hämta upp oss. Blir det kungliga bröllopet hemma hos dem (inte för att det intresserar mig så, men det går ju inte att missa känns de som! :p våra skattepengar för 20 miljoner!!), samt middag och lite lördags mys :) Sen om vi sover där eller hemma får vi se då!

Dags att sätta lite fart nu!


Kommentarer
Malin :)

Hehe ja men precis, konstigt ändå att man alltid gått och längtat tills man kommit in i vecka 30, men som du säger så känns allt så mkt närmare nu.. det börjar lixom dra ihop sig.. :) 10 veckor kvar! det här går fort det :)

2010-06-19 @ 11:56:16
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0