Long time no see

Long time no see, och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Det har hänt så otroligt mycket på den här lilla stunden jag varit i Stockholm. Stunden som bara skulle vara en vecka har snart varat i 4 veckor och jag trivs verkligen!

Vad som gör att jag trivs tror jag nog att ni facebook användare kan lista ut. Jag har hittat kärleken, helt oväntat och helt underbart! 23 årig säljare vid namn Rickard. ;)

Casper växer så det står härliga till! Snart vuxit ur stl 62 och äter numer ersättning cirka 3 gånger om dagen, de andra 3 målen är utbytt till gröt och burkmat. Han äter dem som är från 5 månader. Enligt mig så är inte åldern det viktigaste gällande maten, utan jag går på vad magen tål. :) Och eftersom det funkar utmärkt kör jag på, han äter verkligen allt. Precis som mor sin, nästan iallafall. Inte så kräsen vad gäller maten. ;)

Ja, vad mer finns att säga? Casper sover och jag sitter och väntar på Rickard. Nån timme senare så ska vi alla tre upp till centrum och äta middag på Alexandra. Så otroligt god mat!


Kommentarer
Filippa - mamma till Liam (ny bloggadress!)

Vad kul för dig :) Hoppas det blir mer uppdateringar snart! kram

2010-07-20 @ 23:14:39
URL: http://liamochvi.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0