Vilken vinter !!

Ja, ingen kan väl ha missat vilken kyla det är som yr i luften idag! Hela otroliga 27 minus grader!! Fy sjutton säger jag bar, vilken vinter ... Kan vi inte bara få lagoma minus grader ute så vi kan ut och gå på promenader och njuta av lite frisk luft!?

Är iallafall på pappas jobb för tillfället. Ska iväg på ett möte om en liten stund så då åkte jag med pappa in imorse, istället för att ta bussen och behöva gå 20 minuter i nästan 30 graders kyla, nej tack !! Lär väl vara klar runt 11 tiden så då får det bli 12:05 bussen hem med tanke på att jag inte lär hinna med 11:05.

Blir kanske en lunch på mc donalds då innan! =) Vore inte fyskam..


Kommentarer
Sandra

Vi fick ingen nässug emd någon av barnen men kan hända att man får det nu;) Jag har refill till den :) Just det du har ju haft amningsinlägg länge kom jag på :p Kram

2010-01-07 @ 10:50:10
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Emelie norin

hehe ja om 10 veckor lär jag se ut som muminmamma, hehe;)

2010-01-07 @ 11:35:23
URL: http://emelienorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0